IX RKKP: „Kobieta aktywna” – zaproszenie

IX RKKP: „Kobieta aktywna” – zaproszenie
Serdecznie zapraszamy na spotkanie zatytułowane „Kobieta aktywna”, które odbędzie się w dniu 18 września o godz. 17:30 w Klubokawiarni Aquarium w Bielsku-Białej.

Tytuł: KOBIETA AKTYWNA
Data: 18.09.2019 r. godzina 17:30
Miejsce: Klubokawiarnia Aquarium, ul. 3 Maja 11A, Bielsko-Biała
Kobieta aktywna to wydarzenie dla kobiet przedsiębiorczych stawiających na rozwój. Dedykowane w szczególności kobietom czynnym zawodowo, poszukującym pracy bądź wracającym po okresie macierzyństwa do aktywności.

W programie panele:

    • Bezpieczne inwestycje w nieruchomości – Aleksandra Janicka i Karolina Kołodziej, firma Fortem S.A

    • Kobieta na rynku pracy – Katarzyna Jaworska, HR SIGMA

    • Wizerunek w biznesie – Dorota Papież, Studio CLOU

    • Twoja droga do dobrego samopoczucia – rozwój i równowaga – Magdalena Górnisiewicz, Up Your Life

    • panel psychologiczny Nigdy nie jest za późno – Monika Organa

    • Aktywna kobieta obszarów poza miejskich – czyli przewaga środowisk wiejskich w budowaniu własnego biznesu – Chaja Kitlińska, Szczęśliwa Mama

BIO Prelegentek:

Aleksandra Janicka – Dyrektor regionalny w firmie August. Doświadczona menadżerka z dyplomem Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Aarhus w Danii. Specjalistka w branży doradztwa finansowego z doskonałą znajomością nowoczesnych form lokowania kapitału. Od wielu lat związana z obszarem rewitalizacji nieruchomości zabytkowych. Prywatnie pasjonatka malarstwa i fotografii.
 

Karolina Kołodziej – Specjalista inwestycyjny w firmie August. Absolwentka Politechniki Wrocławskiej oraz studentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Dba o budowanie i utrzymywanie relacji z klientem poszukującym bezpiecznych rozwiązań finansowych dla lokowania kapitału.
 

Katarzyna Jaworska – Specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi, właścicielka agencji pośrednictwa pracy HR SIGMA. Jej specjalizacją jest psychologiczne doradztwo zawodowe. Z perspektywy osiągniętego doświadczenia wie jak ważne jest budowanie relacji zarówno z kandydatami poszukującymi pracy, a także z firmami chcącymi uzupełnić swoje kadry w pracowników, którzy pomogą w osiągnięciu nadrzędnych celów biznesowych organizacji. Pełni więc ona rolę swego rodzaju pomostu pomiędzy pracownikiem, a pracodawcą i na tym jej rola się nie kończy. Czynnie wspomaga także osoby poszukujące w swoim życiu zmiany zawodowej służąc im nie tylko radą, ale przede wszystkim konkretnym określeniem zakresu ich kompetencji i kwalifikacji zawodowych, tak aby przedstawić im możliwości jakie otwiera przed nimi rynek pracy.
 

Dorota Papież – Właścicielka studia CLOU, dyrektor operacyjny w firmie z branży facility management. Specjalista w dziedzinie kreowania wizerunku oraz szkoleń.
 

Magdalena Górnisiewicz – Doktor nauk o kulturze fizycznej, specjalistka z zakresu prozdrowotnego stylu życia, odnowy psychosomatycznej oraz usług wellness i spa. Miłośniczka dobrej kuchni oraz ruchu na łonie natury. Jej misją jest inspirowanie Was do podejmowania małych kroków na drodze do dobrego samopoczucia. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się z Wami prowadząc bloga Up Your Life, gdzie pokazuje, że w dążeniu do prozdrowotnego stylu życia nie chodzi o ideał, lecz o rozwój, równowagę i życie w zgodzie ze sobą. Poprowadzi panel na temat harmonijnego rozwoju oraz równowagi pomiędzy życiem prywatnym, a zawodowym.
 

Monika Organa – Pasjonatka psychologii biznesu. Absolwentka zarządzania na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Uważa, że wiele kobiet rezygnuje ze swoich ambitnych planów, często z najbardziej bezsensownych powodów. Jednym z nich jest: „Jest już za późno.”
 

Chaja Kitlińska – Specjalista ds. PR i marketingu, menadżerka gwiazd. Współwłaścicielka agencji foto oraz marki eko, założycielka kampanii społecznej „Szczęśliwa Mama”. Lubi wyzwania dlatego w swojej pracy ceni możliwość nieszablonowego myślenia i realizacji nietuzinkowych projektów dla swoich klientów. Specjalizuje się w kreowaniu wizerunku oraz strategiach marketingowych w celu budowania i rozwoju powierzonej jej przez klienta marki. Pomaga nie tylko firmom, ale także osobom tym znanym i tym które tej pomocy potrzebują. Uważa, że to nie blamaż prosić o pomoc, ponieważ zawsze jest czas by zmienić swoje życie na lepsze.